Kändis

Varit en helspäckad dag idag! Först skolan sen fika med S sen möte med Borlänge Ungdomsråd och därefter middag med B-ung- rådet och Tommy Diogan. Brukar inte skriva ut namn här på bloggen men nu måste jag för han var stört skön. Mycket trevlig var han och inte alls sådär skrytsam som många populära är!

Hehe. ja men annars rullar livet på, imorgon är det dans! YES MED STORA BOKSTÄVER! synd att jag har en förkylning i kroppen och spökar som gör att jag inte kan vara med till 100 %.......

Nu ska jag iaf kolla klart på dom desperata hemmafruarna på kanal 5 sen dejta kudden.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }