Kvällen

Känns så skönt att solen lyser fortfarande och kloclan är efter 18. Snän är till stor del borta och vädret är .. blåsigt. För att jag inte ska blåsa bort ahde jag tänkt sitta inne vid min dumburk och skriva klart min uppsats. Kan vara skönt att få det gjort.

Men imorogn har jag inga lektioner vilket kan tyckas vara bra, fast nej, på morgonen har vi nationellt prov i engelska! och sen efter lunch ska vi till maserhallen och kolla på något som heter alla dansar i otakt förutom jag. Vad nu det kan vara,

Hur som helst ska jag ägna mitt skrivandet åt uppstasten. Hör av mig senare.

Glöm inte heller bort att en ny ide till bloggen är på väg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }