R.I.P

Vill tillägna några fina rader till min kära gammelfarfar som igår lämnade livet på jorden.
Våran fina gammelfarfar som varit med om mycket och berättat roliga historier och lärt mig nya saker. Du har hunnit med väldigt mycket och varit med om mycket. En riktig krut farfar som sällan gav upp!
Kommer aldrig glömma dig!

Jag älskar och saknar dig, även om vi inte träffades så ofta så lämnade du ett fruktansvärt tomrum... Ta hand om varandra där uppe nu!

Älskar, saknar och tänker på er ni kommer alltid finnas i mitt hjärta! <3

Gammelfarfar  <3
Gammelfarmor  <3
Farbror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }