Yes Yes Yes

Efter att ha gott och grubblat lite över det här med bloggen så tror jag att jag har en idé. Jag måste utvecka den och fixa och trixa lite så att det blir suprima!

Har dansat idag och jag älskar det. Skrev ju tidigare att jag inte kunde ta ut til 100 % men det var rikigt svårt att låta bli, jag blir i en bubbla och börja gör det jag älskar att göra! Jag älskar verklien koreografin och låten och klädseln och allt! Boka in redan nu den 14 eller 15 maj för en föreställning i kvarnsvedens forum! Inget ni vill missa vill jag lova er! Mycket utropstecken och liten verkstad! Nu ska jag duscha och fortsätta sätta mig in i min nya ide!

Ha det bra!


hej utväxt som snart försvinner! LYCKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }