FÖRBANNAD

är så jävla förbannad, dels för att jag ha tappat min mobil i marken så glaset till touch skärmen är helt sprucken och dels för att min inställning till skolan suger. Jag har så himla negativ inställning. De känns som om att jag inte passar in... Alla i min klass verkar vara så snälla och godhjärtatde människor och det tackar jag nå så enormt för! Men jag känenr bara personerna till ytan. Jag kom i princip helt själv till klassen, visste bara vilka ett fåtal var. Men kände kände gjorde jag inte. Så det är väldigt läskigt och till en brjan kände jag mig väldigt ensam, Men nu bara en vecka senare så har redan folkt börjat öppna sig och man lär känna dom mer och mer för varje dag som går. Men endå så går jag till skolan med en klump i magn  och undrar hur denna dag komemr se ut. Tror itne det har egentlign med umgänget att göra utan att det har med mig själv att göra. Jag har redan börjat ställa en massa krav på mig själv och rädslan som fannas hos mig för ett år sedan kommer tillbaka.. Påminns om den och vill inte uppleva det igen.
Och även om jag skulle byta gymnasium så skulle det inte bli bättre, det skulle säkert bli sämre eftersom att danslektionerna skulle försvinna och det skulle vara så sjukt tråkigt! Lika bra att jag samlar tålamod och börjar se positiva saker och börja tänka positivt igen och ta en dag i taget. Inte titta varken bakåt eller framåt. bara nu. med rätt inställning så löser sig allt. Jag kommer få tre helt fantasktiska år på gymnasiet helt enkelt och dessa år komemr jag minnas för resten av livet! Nu bannemej ger jag gärnet i skolan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om ett halvår kommer ni sitta ihop! Gymnasietiden är den allra bästa och vännerna du hittar där kommer du uppleva så sjuk mycket med, ge det lite tid bara :)

2011-09-06 @ 20:56:24
URL: http://luuluh.blogg.se/
Postat av: sandra

Måste säga att det där lät väldigt mycket som jag i ettan, och kanske lite nu också faktiskt, haha :)

2011-09-18 @ 22:45:06
URL: http://saandrajansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }