- blir inte alltid som jag tänkt mig

att förvänta sig något som sedan inte blir av är en besvikelse. denna helg är ett gott exempel. hade förväntat mig en massa häng och prat med mina absolut finaste, men slutade med två kvällar hemma i tevesoffan. när solen lyste var jag först ut en sväng med min lillebror och åkte pulka för att få lite frisk luft så jag skulle orka plugga. nu stannade jag hemma för att orka med att plugga imorgon också. ååå okar inte plugget just nu och stressen bara växer för att hinna fixa de sista julklapparna. gnäll hit och gnäll dit. alla har sånna dagar. idag var det min tur.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }