- Fem av dina främsta förebilder


1. Den absolut bästa och första förebild är min mamma. Hon är den bästa jag någonsin kunnat få, hon har alltid funnits där som en trygghet, ett stöd och ger mycket kärlek. Jag uppskattar allt hon gör för mig. Hon har uppsfostrat mig till den jag är idag. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder mamma. Du är allt för mig, så bra, så fin, så bäst. Jag älskar dig! <3


2. Isabella Löwengrip är en häftig mogen kvinna som vet vad hon vill. Hon klarar allt hon vill klara av. Hon kör sitt race och skiter fullständigt i andras negativa energi. trots att hon är så känd så skryter elelr utnyttjar hon det inte. Hon är sig själv och låter ingen annan bestämma över henne. En hel häftig kvinna helt enkelt!


3. Angelina Jolie blev en förebild för mig sedan en klasskompis redovisade om henne i skolan. Angelina bevisar att även om man sitter längst ner i klisterburken finns det en väg upp till ytan igen. Hur hårt du än sitter fastklistrad på botten så finns det en väg ut. Angelina Jolie är ett levande bevis. Melinda Emanuellsons redovisning fick mig och säkert många andra att tänka att vill man verkligen något klarar man det. Och det gör man bannemej!


4. Amanda Fondell, endast ett år äldre än mig och är helt grym på att sjunga. Hon vet vad hon vill i framtiden och kör också på sitt eget race. Inte alls förvånad att hon vann idol, hon är en redan en egen stjärna som vågar tro på sig själv och sina drömmar!


5. Travis Wall är en helt underbar koreograf, älskar hans koreografier och budskapet i danserna. En dag ska jag också bli en lika bra koreograf som Travis! Snygg är han också! :D




Kommentarer
Postat av: mamma

men gumman, vad snäll du är, älskar dig också <3

2011-12-22 @ 22:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }