- fjärde advent

nu var det ett tag sen det hände något här. Jag har haft mycket att göra i skolan och när jag inte har pluggat  har jag varit med mina otroligt fina vänner. De betyder så fruktansvärt mycket och de står mig närmast hjärtat. finns inte ens ord för att beskriva hur bra dom är. förlorar jag de har jag inget kvar. De är mitt allt och jag vill verkligen att de ska ha få en hyllning från mig, det är det minsta de förtjänar från mig. Ni är bäst Emma Andersson, Elnaz Tavacoli, Emma Hedin, Hanna Lönntorp, Nivin El-Jazzar <3
fjärde advent och mycket snö gillar jag också, det är så härligt och nu är det mindre än en vecka kvar till julafton. Jag har fortfarande inget att sätta på mig så jag måste ut och leta något nu i veckan. finast skulle det vara med en juligklänning helst pajetter!


Här 'r en klänning soms tår högst upp på önskelistan, vad tycker ni? jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }