- Idolerna

som alla redan vet var fyra av idolerna och hälsade på lilla kupolen. Alla va som galna, speciellt efter André. Ge han inte för stort huvud alla ni fans till honom där ute. Förutom att idolerna var där och drog åt sig massa uppmärksamhet, passade jag och Hedinan på att leta efter nyårsklänning åt henne, vi rensade varje butik. Gav upp hoppet ett antal gånger tills vi slutligen gick igenom vårat sista hopp om att hitta en klänning. Cubus blev vår räddning och hedinan hittade en superfin klänning jag shoppade upp mina sista pengar på två superhärliga nagellack!

En helt grym dag med massa shopping, nu är jag typ pank och lycklig! Jag är också helt slut nu och fötterna värker, skulle passa bra emd ett fotbad, ja så får det bli. Ha det gott alla fina ni! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }