- lämnar 2011 å siktar på ett bättre 2012


Lämnade min egen karriär inom konståkning av många olika anledningar



Valde istället att satsa på show och dans föreställningar, det är på scenen i dimman som jag trivs som bäst


fyllde hela 16 vårar 


gick för första gången på röda mattan som skulle leda mig och min kavaljer på bal


blev befriad från fängelset efter många års slit och hårt arbete


Mina föräldrar gifte sig <3


bror min tog studenten


Hade en väldigt bra sommar. Jag var på en roadtrip genom halva sverige med min familj, myste med mina bästaste vänner. Skrek mig stum på peace and love träffade nya människor och levde livet. Jag insåg och lärde mig väldigt mycket under denna sommar. Även om mycket verkar ha varit bra finns det en del jag ångrar. Men thats life och man lär sig av sina misstag. gör om, gör rätt!


Jag började utforska och söka egna vägar. Såg världen ur fler perspektiv för att hitta min rätta plats. 


började första året på gymnasiet och började ta dans, träning och jobb alltmer seriöst efter ett år av beslutsångest och ovisshet


Året börjar lida mot sitt slut och jag hade den bästa jul på länge många fina julklappar och överraskningar. Min bästa julklapp jag verkligen inte hade förväntat mig var mitt första dans"jobb". Kan inte avslöja emr än så än, återkommer för vidare information om det i slutet av januari. :)))

även om julen varit bra är det ett minne från juldagen som inte borde få finnas. saknar och älskar dig bästa farbror! <3

Året som gått alltså i text + bild. Idag är det nyårsafton och den ska inget annat än bli perfekt. det blir vad man gör det till och ag vägrar låta någon komma och förstöra den!!

Gott Nytt År Fina Läsare! :) 
Hoppas erat 2011 varit ett händelserikt år, precis som mitt! :D
Puss & Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }