- lättare sagt än gjort

har nu äntligen hittat ut ur min klädlabyrint inne på mitt rum, igen! Det tar så himla lång tid att städa och vika och stryka kläder men hur snabbt som helst att skita ner och skrynkla ihop kläderna, samt skapa en labyrint på mitt golv. Måste få någon ordning på mitt rum, har bott här nu i över ett år och har fortfarande ingenting på väggarna. Förutom hötalarna i taket/väggen samt en tv. Imorgon ska jag ut och leta ramar hyllor och prylar och gardiner till rummet. Nu ska det bli fint!

Ska också göra något åt mitt extremt slita trollhår. är fortfarande fundersam på om jag ska göra en stor förändring eller bara klippa av topparna. det visar sig! 

Det är mycket pågång nu och det gillar jag. Den största händelsen äger rum redan nu i januari, och det ska bli så sjukt roligt!! iiiipppp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }