- lite överallt

har hängt och flängt lite överallt idag. Började med ett ryck här hemma på mitt rum, kände att jag behövde städa bort det negativa och tro mig det funkade. Blev lite gladare och kilade senare ikväll till ett jobbpass i ishallen. Tränade med de små och hade det bra. Sn var det dags för pepperkaksbak hemma hos kusinerna med mer eller mindre hela släkten. Det var aknonmysigt. Och mitt upp i allt bak gick några av alla kusiner bort till maserhallen för att kolla på basket. Det blev lite handboll som omväxlig också, tillbaka hem och fortsätta baka, äta och titta på julkalendern. å nu är jag äntligen hemma och pustar ut.

Söndagar sägs vara vilodagarna mina söndagar brukar vara av de allra effektivaste daganra i veckan. Helt slut nu och har massor kvar att göra. bland annat massor av plugg till prov och fix imorgon!

Kram på er alla på tredje advent och allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }