- One day left

bara en dag kvar tills jullovet är här. Eller i varje fall tills allt jävla helvetes plugg är borta för tre veckor. Imorgon är min sista seriösa pluggdag sen kan jag chilla järnet i tre veckor. Och jag har massor inplanerat! 

Är nå så enormt partsugen (!?) jag vill dansa dansa dansa nykter och leva livet! Jag är så sjukt pepp på det och inte nog med det jag är bjuden på en helcool nyårsfest hos en mycket fin vän! Hon kom och föryllde min dag med sitt inbjudningsbort här om dagen! Tack så jätte mycket! Det gjorde slutet på hela mitt år! 

Jag har dessutom en massa shopping kvar med sisådär 0 kr på kontot, men allt brukar lösa sig och jag lever emd den förhoppningen at tjag ska kunna köpa alla julklappar till min familj och den fina nyårsklänningen! iiiiiiiii

Är övertrött utan desslike och jag vet inte vad jag hamnade i för lyckorus, men glad det är jag och tänker fortsätta vara hur länge som helst. Men det där med övertröttheten ska jag gå och göra nåt åt. Taggar dejt med kudden nu! 



Kram och godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }