- Sex saker du verkligen vill ha


1. En nyårsklänning skulle sitta extremt fint just nu. Överväger att klicka hem den här ikväll och hoppas at den hinner komma innan nyår.

2. Dessa skönheter skulle passa utmärkt till nyårsklänningen! Pumps har alltid varit något för mig :)

3. Lite Solbränna skulle vara som pricken över i:et, jag är nog den mest bleka i hela universum!


4. En liten snäll hund som vill gå långa promenader och sen gå in och mysa. ett perfekt sällskapsdjur!



5. Ett par nya springskor till våren är behövligt. Så jag kan springa mig ännu mer i form till beachen 2012!


6. Massor av ringar och andra accosearer piffar upp den tråkiga outfiten. Väskor och sjalar är heller inte något man kan få för mycket av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }