- shopaholic

har spenderat för mycket pengar på det jag inte skulle. Bestämde mig för att inte handla kläder idag, meeeeeeeeeen vad trodde jag själv när jag gick in på kupolen idag,, ska spendera mina sista engar på en hylla imorgon, eller delar som ska bli en hylla, jag tänkte leka lite händig så vi får väl se vart det slutar! :) 


Klippte mig idag förresten, här ovan ser ni resultatet.. har inte vant mig riktigt än men snart så. Klippte mig gjorde en super duktig frisör. Trivs så bra att klippa mig där. Är ni osäkra på var ni vill klippa er och frågar mig rekomenderar jag hudkällan i kvarnsvedens centrum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }