- tillökning i gaberoben


ringar och amband kan jag aldrig ha för mycket av


en lite mer somrig outfit att använda i utlandet och i sommar naturligtvis. med ett par nylon under shortsen funkar det som en alternativ festklädsel


fungerar också fingemang som vardagsklädel


fest eller vardags, funkar bra till både och.


En vanlig grå kofta, kanske till baletten, kanske till vardags har inte bestämt mig än


ett litet band tllhörde koftan som man kan använda om man vill


mysig träningströja, jag komemr bo i den här!


söt liten morgonrock att mysa i extra länge på morgonen


the new years eve dress


baksida


och dessa nya färger i min nagellackssamling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }