- Tre av dina styrkor

1. Jag struntar fullständigt i vad andra tycker, det känns så onödigt att trampa i någon annans fotspår när jag kan göra egna. 

2. Jag tycker jag själv ser bra ut. finns ingen anledning att inte göra det. Det är såhär jag ser ut, vare sig jag vill eller inte. Visst har jag saker jag stör mig nå otroligt på, men det är bara att acceptera och lära sig att tycka om det i alla fall. Det blir så mycket enklare att leva med sig själv. 

3. Jag ser insidan hos människor innan jag ser utsidan. Det finns alltid fler positiva saker hos personer än negativa. Är insidan go och rar blir utsidan minst lika fin. Alla förtjänar att må bra och det gör vi när vi sprider kärlek och värme. Var rädd om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }