Aldrig säga aldrig

usch och fy var med om en hemsk händellse på väg hem grån busse. En äckel gubbe skrämde seriöst skiten ur mig! Men vi ska inte lägga ner energi på onödigt trams som han!
Tänkte bara berätta  att dagens arbete gick toppen. Det är så kul att jobba med S. Kommer så bra överens. Efter jobbet drog jag förbi en sväng vid kupolen och käkade med A. Sen tillbaka till dansstudin och kikade lite på Breakdansarna. Duktiga var som måste jag säga! Koreograferade lite till showen imorgon också, det kommer bli roligt!
Nu ska jag kanske käka lite, fast är mer sugen på godis, nej det får bli lite mat i magen innan godiset. Godiset kan få ruttna ett tag i skafferiet.

Jaja nu ska jag göra klart show programmet.

Kram från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }