Alla Hjärtans dag

Som på alla andra bloggar man läser kan man omäjligt missa att det är alla hjärtans dag idag. Vilket inte känns så speciellt eftersom jag varken har pojkvän eller umgås med mina nära och kära. Ska sitta barnvakt här hemma åt lillebrodern som är oerhärt dryg medans Mamma och "Pappa" sitter och gottar sig på en fin restaurang. Syster yster sitter väl inne på sitt rum som vanligt. Fast jag ska inte klaga rätt bekvämt att sitta här för mig själv att filosofera. Mamma har dessutom varit supermamma idag och bakat kladdkaka i en hjärteform! Urgulligt!
Som plåster på sprutan sticket liksom!
( Har tagit spruta idag, aj min arm! )

Ha det bra!

Kram på er och ha en fin alla hjärtans dag. Ta hand om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }