Audition

Adition för att komma in, Audition för att få var med att uppträda på regionala scener, audition för att uppträda i stockholm, audition för att komma in på danshögskolan! Det låter super roligt och jag vet verkligen vad jag vill nu med gymnasie valet. Känns så skönt att få ha det gjort, nu kanske jag kan sova om natten.

I morse hade jag även nationellt prov i svenska och det kändes super bra. <JAg är nöjd och gjorde mitt bästa, mer kan jag inte göra. Jag är så glad och mmm jag bara njuter imorogn är det fredag och denna torsdag har varit den bästa på väldigt länge!

Tidig kväller ikväll, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }