Där Trivs Jag som Bäst

Ute i lugn och ro, på sjön, vickar lite på handen så det rycker i fiskelinan, varma kläder och en termos med varm oboy, kanske något smarrigt att äta också. Då är livet som lugnast och jag trivs som bäst. Alla krav, allt snicketisnack, alla måsten osv. försvinner och man hittar sig själv. Idag var en kall och solig vinterdag på runn. Det var mysigt och något jag skulle kunna göra en söndagseftermiddag.
När jag kom hem åt jag lite mat för att sen ta väskan med skrillorna och mig själv på cykeln ner till sportfältet och åkte lite skridskor med Maria. Faktiskt väldigt roande.

Nu däremot ska jag roa mig med lite engelska!

kram kram


Dock var jag ju utomhus idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }