Fegisar

idag har det varit en kind of dryg dag. Ville verkligen inte gå upp ur sängen imorse. Det var så varmt och gosigt under täcket. Jag överlevde i varje fall dagen och nu väntar städning och göra klart lite svenska. Kan vara skönt att ha det gjort innan helgen och så vidare. I svenskan så ska vi bland annat skriva krönika. Jag vet exakt vad jag ska skriv om och det ska bli så sjkut roligt att se när den är klar. Haha, skrattar redan över resultat för det kommer stämma så sjukt bra överens med verkligheten!

Det har också varit en rätt omtummlande dag men jag har också lärt mig att stå för vad jag säger och det jag gör. Jag är stolt över att vara mig själv och faktiskt ingen är så bra på att vara jag som jag är. Det kan låta ego men ibland behöver jag få skriva av mig positiva tanker som stärker mig själv. Tycker lite synd om dom som lever under en täckmantel och låssas vara någon som dom faktiskt inte är. Lite fegt sådär! Men det är upp till var och en själv. Jag ger tips som jag tycker är bra, sen behöver ni faktiskt inte alls tycka som jag utan helt tvärtom, helt okej för mig.

Mycket text hit och dit kan vara bra ibland.
Nu en bild som avslut!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }