Inte Ett Dugg Förvånad

Det är nog bara jag som lyckas ramla när jag går. Bara sådär. Skulle gå till ica på lunchen och jo men visst ligger det en Julia på marken och skrattar för sig själv och undrar hur hon hamnade där. Men jag lyckades klara mig undan några allvarligare skador. En lättare sträckning i höften samt en vrickning i foten. Men foten skadades senare under dagen då jag gick hem från bussen och lyckades vricka foten på nå vänster på en glashal isväg.
Vintern har sina negativa delar, nu hoppas jag att jag klarar vintern utan typ hjärnskakning eller liknande!


fin bild,, men har ingen dator för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }