Inte Okej

Okej, jag har varit super duper dålig på att blogga, men jag har haft en del att stå i idag. Bla varit i skolan och varit med emma och lämnat tillbaka ett par skor samt införskaffat matsäck tills imorogn då vi ska ut på runn och pimpla! Hoppas vädret är bra för jag vill verkligen inte att det ska vara dåligt så tröttnar man! Det komemr jag iaf att göra med mitt toppen tålamod. En rörig dag med mycket plugg, nu ska jag måla naglarna och fixa lite inför imorgon. Kommer ha med mig kameran så det blir nog lite bilder därifrån, hehe.

Måste rusa!


Det säger bara swisch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }