Mina Syskon

Jag har tillsammans åtta syskon, varav tre av dom träffar jag inte alls av olika anledningar. Mina andra 5 syskon är inte riktiga syskon. Jag har en biologisk syster, en halv broder och 6 låtsas syskon, tre av dom träffar jag inte som sagt. ett av låtsas syskonen har jag inte träffat på länge då han trivs bäst hos sin mamma. Hans  bror (varav min låtsasbror) hälsar på här ibland vilket är väldigt trevligt. ( hans pappa är tilsammans med min min mamma. ) Mina låtsasbröders syster är den äldsta av mina syskon och har flyttat hemifrån, hon är väl den som jag har mest kontakt med av de som jag inte bor tillsammans med. De jag bor med , en lillasyster och en lillebror. Är nog bland dom jobbigaste och drygaste som någonsin skapat. men de är även bland de käraste jag har. Ena dagen kan jag vara jätte bra överens med dom andra dagen vill jag flytta till jordens ändå och hoppas på att de inte komemr och hälsar på mig.
Jag älskar mina syskon väldigt mycket och är glada att det är just de jag har som syskon! Låtsas som biologiska och allt därimellan!


den yngsta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }