Om Ni Inte Redan Visste

Snor från systerysters blogg, och så här kul har jag på en fredagskväll...

SENASTE:
Dryck: coca cola
Telefonsamtalet: mamma
SMS: vadå vad det senast stod i det?
Sång du lyssnade på: I'm not ready to make noise
Gången du grät: förra helgen..

HAR DU NÅGONSIN:
Varit tillsammans med någon två gånger: nej
Har någon varit otrogen mot dig: nej det vet jag inte
Varit kär?: ja..
Förlorat någon speciell person: m, en väldigt speciell..
Varit deprimerad: dessvärre ja
Varit så trött att du somnat sittandes: har jag säkert

 

KÄRLEK JUST NU:
Är du intresserad av någon? hm.. ja kanske
Kan du inte sluta tänka på den personen? nog snurrar tankarna kring personen

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: jadå
Fått ditt hjärta krossat: mjoo
Skrattat så att du har börjat gråta: HAHA JA VERKLIGEN!
Träffat någon som förändrat ditt liv: beror på
Insett vilka som är dina äkta vänner: ja absolut!
Fått reda på att någon har pratat om dig: haha ja

 

BLANDAT:
Hur många barn vill du ha: 2 eelelr kanske 3, hur sk ajag veta nu?
Har du några husdjur: nope
Vill du ändra ditt namn: nej mitt namn är kung!
Vad gjorde du under din förra födelsedag: skoolan!
Vilken tid vaknade du idag: 06.20
Vad gjorde du igår runt midnatt: snurrade runt som en propeller i min säng
Någonting som du längtar till: min födelsedag och allt sroligt som händer i sommar
Senaste gången du träffade din pappa: några år sedan
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: sluta bry mig om idioter!
Vad lyssnar du på just nu: Känn ingen sorg för mig göteborg-  Håkan Hellström
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: nej elelr jo vänta! kanske
Vad gör dig irriterad just nu: att min mage bränner
Vad är ditt namn: Julia Bäst Willman
Singel/upptagen: singel
Stjärntecken: oxen
Kille eller tjej: tjej
Grundskola: Domnarvet
Gymnasie: Haraldsbo
Hårfärg: Blond
Långt eller kort: jo men visst tar det sig
Längd: 161,5 cm
Vad gillar du gällande dig själv: (ego fråga)  Jag gör mitt bästa
Tatueringar: nepp, men kanske en på foten!
Höger eller vänsterhänt: höger
Operation: ingen
Bästa vän: önskar jag hade en!
Sporten du spelar: spelar? njaa


JUST NU:
Äter du: nej
Är du på väg att: prata med B
Väntar du på: att jag ska bestämma mig

 

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ja 
Vill du gifta dig: ja det tror jag

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: pussar
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: romantisk
Snygg mage eller snygga armar: mage!

Tatueringar eller piercingar: njaa
Känslig eller inte: mindre känslig än mig iaf..
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: bråkstake, så länge han inte hamnar hos polisen eller gör illa någon annan!


HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nej
Tappat glasögon eller linser: glasögon
Haft sex på första dejten: nope
Krossat någons hjärta: m
Dissat någon: haha!
Gillat din killkompis (mer än som vän): ja

TROR DU PÅ:
Dig själv: Alltid!
Mirakel: njaa,,
Kärlek vid första ögonkastet: aldrig upplevt
Himlen: nej
Tomten: nej
Att kyssas på första dejten: om det känns rätt
Änglar: '' det sägs ju att änglar bara finns i himlen, men vad gör då mina vänner här på jorden ? '' ♥


SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja
Vad kan du verkligen inte leva utan: kärlek och vänskap!
Vad vet inte så många om dig?: många vet lite


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är väl inte oxe?

2011-02-04 @ 22:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }