Somliga Går Med Trasiga Skor

Vilket jag då har sluppit undan, men det tpar kalla tygskor bör raknas som trasiga vinerskor, det blåser ju rätt igenom. men det var inte det jag täntke ta upp nu.. Hehe.

Har varit på dans studion med min kära vän S. Vi fixade klart barndansgrupperna så nu kan jag lägga det åt sidan. Nu kan jag och S träffas och bra dansa loss, träffa människor och prata. Väldigt mysigt, men en spölik känsla på samma gång. Känns som att det spökar på dansstudion vilket är lite kusligt när man är där ensam och väntar. I varje fall så är jag hemma nu och tänker ta dedt lugnt ett tag till innan jag kryper ner. Sitter så bra här i soffan och skulle kunna sova här... fast nej.

Godnatt kära läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }