A Dream

JAG ÄR SÅ GRYMT ARG JUST NU PÅ NÄSTAN ALLT JAG BARA KOKAR JAG VET INTE VART JAG SKA TA VÄGEN OM NI SKULLE SE MIG NU SÅ SKULLE NI SE HUR DET RIKTIGT PYSER UR MINA ÖRON OCH ÖGONEN INKLUSIVE ANSIKTET ÄR HELT RÖTT!!!!!AAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vilken tur att  det bara är en dag kvar tills jag äntligen ska få göra det jag gillar allra mest just nu. Som en dröm i dagsläget! Jag vill verkligen att det ska vara imorgon idag. Längrar så fruktansvärt mycket och det ska bli så kul och jag ska ge allt och ut med all illska och dålig energi för att fyllas med ny och bra energi.

Och på söndag får jag äntligen träffa mina diamanter som glittrar på isen. Det ska bli så skönt att få komma tillbaka med ny fräsch energi och glädje och bara vara. Jag saknar både dom och känslan av att få höra hur skären glider fram på isen, jag kan verkligen inte bestämma mig. Det är så svårt, ibland vill jag tillbaka bara för att få visa att jag faktiskt är bra på det jag gör och ingen kan hindra mig, Men andra gånger vill jag bara känna hur slut jag är i kroppen efter ett äkta fyspass.. Jag är verkligen kluven.



Kommentarer
Postat av: ronja

Det är nu jag kmr in haha

2011-01-05 @ 16:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }