A Lot Of Things To Do

förlåt för at tjag inte kunde blogga igår. Men hade verkligen för mycket att göra. Först så var det skolan som vanligt, sen skulle jag på ett möte vid 17. Men med tanke på bussförbindelsen skulle jag inget mer än hinna gå av bussen hemma för att sen ställa mig vid busshållplatsen för att åka mot stan igen. Så jag tog med mig ett mellanmål och drog till biblioteket och satt där och läste i circus en 15 minuter till 20 minuter. Sen bar det av mot möte och till sist mddag med farmor och farfar. Sen hem och vila och varva ner, lite stressigt igår vilket ledde till både en och två anledningar som dock är lite för mycket att avsläja här till att jag inte kunde skriva. Vill bara att ni ska veta att det det kan vara det som hindrar mig från att blogga ibland..

Men fokusera framåt och imorogn väntar ett beslut på släjden och en egen lektion på idrotten. Kan ju alltid hoppas på det bästa. Men om beslutet från slöjden så måste jag bestämma om jag ska göra en byxxdress eller en sommarklänning på slöjden.. Svårt val. Ha ha.

Nejmen måste städa och fixa det sista till imorgon!

Kramar från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }