Chillar Lite

Idag har varit en lång dag det här med. Kunde för et första inte sova i natt och för det andra så kunde jag inte sov apå morgonen, för det tredje har jag nu köpt min balklänning´, för det fjärde så har jag jobbat lite med sofia, och för det sjätte så kanske det blir bio ikväll. Hemma till si så där 12 kanske. Skönt. JAg är super trött och hopps få sova inatt!

Nu ska jag göra mig klar för att ta bussen in till stan om en halvtimme!

Kramar!


extremt seriös bild sen midsommar 2o1o

Kommentarer
Postat av: jaduuuuuu

Bild på balklänningen tycker jag du ska lägga ut så jag slipper sitta o tänka hur länge som hälst ;)

2011-01-22 @ 20:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }