Du Är Den Som Får Mig Att Minnas

Har hunnit återhämtat mig nu efter en väldans intensiv helg .Eftersom att mormor var här och var barnvakt åt lillebror blev jag då tvungen att hjälpa henne runt här i stan med busstrafiken och så vidare. Men vi lyckades och jag hann med att både vara tränare och träna själv på is igår, trots all tidspress. Men det var roligt att få umgås med min bästa mormor!

Idag är dagen innan lov. Jag har faktiskt ingen åsikt om jag tycker att det ska bli bra eller dåligt. Lite smått besviken på förra årets betyg och ser positivt på skolan för att kunna jobba upp dom, ser dock negativitet över alla nationella prov och skit som det! Vila får jag tydligen göra i graven om si så där 80 år.

Nej men jag tror inte att ni bryr er så mycket om vad jag har att säga idag, så jag tänkte at tjag skulle lägga in lite bilder istället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }