Du Är Gåtan Jag Aldrig Lyckas Lösa

Ja hörrni nu är ju alla dessa stora helger över, i alla fall nu på vintertid. Hur som helst så har jag haft det bra. Lite strul och sådär både över jul och nyår men det är sånt som händer. Allt kan inte gå sin väg hela tiden. Men som nyårslöfte har jag att jag ska tänka positivt på allting. Se livet från den ljusa sidan, det är alltid lite finare och ljusare. Nånting som är fint nu under jul och nyår är framför allt alla tända ljus och en brasa i öppna spisen. Men också alla ljusstakar och jul dekorationer. Just precis nu sitter jag mitt framför pepparkakshuset som väntar så vackert p å att få bli uppätet. Haha. Nej vet ni vad, bara för att jag har börjat blogga igen behövs det inte överdriva. Nu blir det att mysa ner mig i soffan framför en film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }