Gott Nytt År!

Ett nytt år med nya möjligheter, elelr hur är det nu man brukar säga? Jag har gett mig på ännu ett försök att skriva här i en ny blogg. Det brukar inte vara min grej att ha tid att skriva här. Men efter en jobbig höst har jag kännt att jag vill ha någonstans där jag kan skriva av mig lite. För det kan verkligen behövas. Men det var förr året, 2010. Nu är det 2011, ett år med nya möjligheter som jag skrev där i början. Nu lägger jag det förflutna bakom mig och fokuserar framåt. Jag tänker köra mitt race och vara mig själv. Leva i nuet samt tänka positivt!

Med detta korta inlägg inleder jag nu en ny start på mitt nya positiva liv! Och inget kan stoppa mig från att vara den jag vill vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }