Jobb, Jobb Mera Jobb

Igår var jag och så jobbade med sofia, vi förberedde det mesta inför idag då vi jobbade på dansstudion. Så himmla söta barn alltså, de flesta i balett dräkter. Gulligt Gulligt. Men för att återgå till ikväll blev det en relativt galen kväll. Jag och sofia dansade av oss alla bekymmer och bara njöt av att få vara oss själva för en stund. Dock en stund in på kvällen blev det väldans oseriösa dansvideoklipp. Men gud så armt det blev för att inte gör just någonting!
Jaja nog om det.

Nu har jag precis blivit klar med nummren till konståkningen. Bara ett nummer kvar och det är till grupp 3. Får tjuvkika lite på dom imorogn i ishallen för att se lite vad dom kan så jag kan göra ett program åt dom. Måste först spika musiken.

Mycket snack och liten verkstad. Nu ska jag fortsätta mysa med lillebror framför tv och sen lite sneare blir det fångarna på fortet för att sedan sova!


Viktoria Helgesson blev 6 i EM om ni ville veta liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }