Långa Nätter

Skönt med jullov vill jag lova. Men jag skulle föredra lite mindre sömn, jag sover på tok för mycket och hinner typ inte göra något under dagarna. Skärpning. Som plåster på såren kan jag njuta av att få vara utvilad, kanske lite för mycket. Men det är väl så det ska vara på lov, inte sant? Idag så ska jag vara med E och säkerligen några fler. Lite senare ikväll ska jag först träna i en timme och sen på ett yoga pass. Känns som att jag är på g nu och laddar om batterierna för ett nytt fräscht år!



Kommentarer
Postat av: snygg bild (Y)

2011-01-02 @ 13:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }