Presentera Mig Själv

En positiv, framåt och omtänksam tjej på 15 vårar som döpts till Julia Willman och jag bor i en liten håla vid namnet Borlänge. Bor i ett område som kallas kvarnsveden i en beige villa med gröna knutar. Huset vi bor i är ett eget designat hus av mina föräldrar. Här bor jag med min Mamma, Min låtsaspappa, Lilla syster samt lillebror. Har också tre andra syskon där två av dom bor till stor del hos sin mamma och den äldsta av dom har flyttat hemifrån.

Jag går på Domnarvets skola med profilinriktning dans. På fritiden pluggar jag och chillar med vännerna. Men för det mesta är jag i ishallen där jag är tränare åt skridskoskolan och tränar själv. Eller så är jag i dansstudion och dansar eller är danslärare åt balettgrupper.

En kort text av mitt liv!


Såhär såg det ut efter att jag ahde sett ut så här..


.. en varm sensommar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }