Skadad

Känner mig tom, tom på energi. Finns verkligen ingenting kvar inom mig. Men jag har haft sjukt kul dessa två dagar full med dans och allt vad det innebär. Nu idag har jag dansat i ca. 5 timmar vilket har varit roligt men i slutet av sista lektionen ville jag bara hem. Och nu är jag hemma nu duschad och fräsch. Funderar starkt på att gå och lägga mig och fundera på en tåövning eller kanske skippa sängen och leta musik. Jag har nog blivit skadad efter dom här dagarna. eftersom att när jag gick hem tyckte jag mig höra en takt under mina skor i den knarrande snön och tänkte chaseér och padeboreer. Har min danslärares röst i huvudet när hon skriker i takt osv. Haha! Gud så mycket text och tjat om dans. Nu leta musik sen sova!

Natti sötnosar.


suddig bild osv men en bild från färjan i somras iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }