Tyvärr

Det blev inge skriva igår, hade lite smått fullt upp med både det ena och det andra!
Idag iaf så har jag varit i skolan och kännt mig allmänt dryg. Varit övertrött och skrattat åt det mesta.
Nu har jag huvudvärk och ska snart börja plugga. målkoll hade vi också idag, gick väl bra hoppas jag. I veckan börjar dessutom nationella proven i svenskan och jag få r tillbaka mitt matte prov! Full rulle i skolna emd andra ord..

Min höft är skadad, vet inte vad jag har gjort en sträckning eller nåt om man kan ha det i höfen.

Jaja, intressantare kommer detta inte att bli. nu väntar en halv meter hög med plugg. Måste ta i itu med skiten helst innan midnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }