Ursäkta Mig

Dagarna rullar på och mycket snurrar i min skalle. Men det funkar. Imorgon är det iaf fredag och helg, skönt. Ska nog titta på balklänningar och jobba lite med S. Kanske hitta på något med mina vänner, chilla, läsa träna och bara leva livet! Imorgon ska jag iväg till ishallen för att prata ihop mig med B och få ihop nummer där. Sen vet jag faktiskt inte. Men om´jag ska berätta om min dag så hr den inte varit så händelserik. Fick sovmorgon till halv nio. Men hej vad jag har drömt mycket och konstiga drömmar om både det ena och det andra. Jag blev nästan mörkrädd! Men jag överlevde och tog mig till tandläkaren som uppmanade mig att börja använda tandtråd och inte äta onyttigt under vardagarna? HAHA.
I skolan vare chill och dagen gick snabbt. Sen vidare till E och Hs träning för att kika påd en med N.

Men nu ska jag ta min tandtråd och borsta mina fina tänder som tandlakaren sa!
Godnatt mina fina!



söt tjej från i somras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }