We Weren't Born To Follow

Igår var en väldigt pratglad dag men också en väldigt tröttsam dag. Jag somnade strax efter 22 och sov till 10 idag, jag kunde ha sovit ännu mer om jag hade velat. Men nej, istället låg jag och drog mig till typ 13. Super duper härligt. Dock har jag ont i huvudet nu.

ar det bara jag som märkte hur mörkt det var ute idag vid ca 10? Läste i tidningen att det var solförmörkelse idag. Typ vid exakt 9.38 idag var det något med att solen var 2 % uppe vid horisonten, mycket bra att anteckna här vet ni. Haha.

Idag så ska jag träffa E tror jag. Sen ska jag träna och gå på YOGA. Det är så mysigt och man får så mycket energi så jag vet inte vad. Jag bara babblar på om onödig fakta, nu ska jag smsa E och se vad vi ska hitta på. Eller så ska jag fortsätta planera showen! 

 LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }