Personligt

Jag har länge funderat fram och tillbaka på hur jag ska göra med min blogg,, jag menar ibland känns det bara fånigt att skriva bara för skrivandets skull och ibland känns det som att jag vill ha någonstans att skriva ner saker och på så sätt få lättare att bearbeta. Sen har jag också funderat på om jag nu börjar blogga igen, vad ska jag blogga om?

Jag personligen tycker att bloggar där det bara mals på om ingenting, man bara trycker in värdelösa ord bara för att liksom. Självlart händer det någon gång för alla att man får bloggtorka och inte vet vad man ska skriva om och bara trycker in lite ord. Men händer det hela tiden tycker jag blir tråkigt och tjatigt. Det var även en av orsakerna till varför jag slutade blogga.

Och anledningen till att jag börjar igen är för att jag har fått insperation från många andra bloggar som sätter tema på sina bloggar. Foto-, hus-, modebloggar osv.. Ofta om något som man tycker är roligt och inspirerande, kanske till och med för att det är ett framtida drömyrke. Jag började fundra på vad jag tycker är intressant och roligt, jag kom då fram till att mitt "tema" på bloggen skulle bli i nåågon form av träning och hälsa. För det är något jag gillar och kanske även vill jobba med i framtiden!

Ni kanske tycker att designen liknar någon annan design eller liknande, jag har tagit insperation från olika bloggar och gjort det till något eget. För varje detalj på min blogg har en personlig betydelse. Men det tänker jag spara tills imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }