Trixar & Fixar

Jag trixar och fixar med både det ena och det andra här på bloggen. Jag hittar roliga ikoner som man kan sätta in lite var som helst här på bloggen. Ikonerna ger inte bara mer liv och rörelse utan dom gör det även enklare för er att följa mig och se när jag uppdaterar. Jag hade också tänkt förklara lite hur jag har tänkt med designen, varför den ser ut som den gör osv. Men eftersom att den inte är helt klar än så väntar jag lite till med det! Har ni några åsikter eller synpunkter, hör av er till mig i komentarfältet! Jag måste godkänna alla komentarer innan de publiceras så om det är något ni vill tala om men att det inte ska publiceras så skriv det i eran komentar så fixar jag det!

Hur tycker ni att det ser ut? Börjar det lika något eller är jag helt ute och cyklar?
Tack på förhand.



Det är tur att mitt tålamod är bättre än den här unga pojkens tålamod! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }