A Long Time Ago

Hejsan! De va ett tag sen ni hörde nåt från mig här på bloggen. hr haft både det ena och det andra för mig och har helt enkelt inte velat blogga. Under tiden som jag inte blogga har det hänt massor. Jag har fått en hel del nya vänner och det är hur roligt som helst! Nu är även min tid i nian slut vilket är underbart, känns lite vemodigt trotsallt men skänt ska det bli!

Jag skriver idag, men frågan är om jag ska fortsätta.. vet inte om tid ch ork finns. Vad tycker ni?


Bjuder på en fin bild från tisdagen när hela nian var i stockholm stad

Kommentarer
Postat av: ellinor

Fortsätt!

2011-06-16 @ 18:06:34
URL: http://aaannaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }