Summertime

Den första veckan har redan gått av sommarlovet och jag njuter mer än till 100 %. Jobb för min del uder nästa och veckan därpå. Lite extra i plånboken sitter inte helt fel när jg är så gott som utan telefon ;) haha Jag har faktiskt itne gjort så mycket under lovet, bara tagit det lugnt och umgåts med mina fina vänner, gamla som nya! :) Och nu i veckan är det peace and love också. sitter och laddar upp med lite peace and love låtar. Känner på mig att det komemr bli ett ba sommarlov!

Ska ni göra nåt speciellt under somamren?


bilder från balen och skolavslutningen! <3


Kommentarer
Postat av: cornelia

sv: ja haha! Det var roligt att du var med!! :D Du kan ju lägga ut videon på din blogg med! :D

2011-07-11 @ 20:29:51
URL: http://corneliiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }