Isprinsessan

Min fredag spenderades uppe hos A. Det var roligt folk vilket resulterade i en myckte bra kväll. Kände mig dock som en höns mamma som tog hand om små kycklingar. Kan va roligt det också! Somnade vid halv 5 inatt ungeför och vaknade vid halv 10 skapligt trött idag vill jag lova. Min lördag har spenderats i soffan antingen i mina drömmar eller framför allt i min läsebok. Den va jobbig att läsa men så himla bra. En bok skriven av Camilla Läckberg, isprinsessan. Inga is prinsessor på is, utan en död frusen flicka i ett badkar handlade boken om. Och sen får man fälja med när dom löser mord och andra mysterium som dyker upp. Men efter 5 timmars läsande är jag helt trött i skallen. Hemsk bok borde tiläggas.

Sitter här relativt utvilad och kanske lite rastlös. Har lite tid på mig att packa väskan och fixa och dona tills imorgon bitti innan melodifestivalen börjar. En slapp lördag med andra ord, men kan vara bar amed sånna dagar också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }