Nationella

sitter i skolan redan nu fast vi börjar om 10 minuter. Och då tänker ni, ja men vadå tio minuter är väl inte så mycket. Fats det var ju inte riktigt så,, jag har varit i skolna sen 10 i 8 och skolan öppnar 8, jag var alltså här innan den ens öppnade så jag stod i trapphuset och frös!!! iaf så är anledningen till att jag är här sp tidigt är för att vi har nationellt prov i spanska idag nu på morgonen. och jag ville inte komma försent så jag tog en tidiagre buss... ( hehe) BUSTED!

Jaja ska kolla busstider och sen prov!
Kan iaf inte gå sämre än förra gången, önska mig lycka till!

Ha annars en fin bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }