- Dags att vakna världen

Första advent och regnet står som spön i backen. Gräsmattorna är fortfarande gröna och det är 10 plusgrader. Det är kanske dags för världen att vakna! Hmm undra varför det är så varmt i slutet av novmber? Jo, kanske därför att det är stora klimat förändringar och växthusgaserna ökar. Eller bara för att vädret vill vara så här varmt bara för att jävlas. Jag tycker i alla fall att det är katastorf jag vill ha snö och det nu!

Å det är inte bara vädret som är dåligt, utan också mitt humör. Natten har varit kaotisk, knappt sovit en blund och egentligen sulle jag har varit och hjäplt mamma med nån handbollsgrej vid kvart i sju i morse, men det blev itne av eftersom att jag inte kunnat sova!

Och nu väntar 4 timmars plugg för att göra livet lite bättre. Ett riktigt gnäll inlägg blev det här. men jag sätter punkt på allt gnäll här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }