- Inspiration

Jag känner att jag behöver lite ny inspiration, speciellt kläder, accosearer, intressen, musik. Min gaderob är proppfull av kläder som jag använt 1000 gånger om, ett stort behov av kläder helt enkelt, Träningskläder som  vardagskläder nattkläder som festkläder. Det känns som att jag tappat min klädstil sedan jag började skolan. Myser ju bara runt i träningskläder hela dagarna eftersom att jag tränar varje dag i princip. Smycken är jag i stort behov av, vill ha nåt som lyfter upp kläderna och göra outfiter mer personlig. Med både smycken, sjalar, väskor och skor. Jag är i stort behov av att hitta intresse bredvid vännerna, skolan och dansen. Vill ha nåt att göra på min dötid. Vill göra av den nånstans. Inte bara sitta och hänga på fejjan. Jag har provat både fotografering och att läsa böcker, men inget av det var riktigt jag! Och musiken, herregud va lätt det är att tröttna. Speciellt när man lyssanar 118 gånger på samma låt för att det peppar en själv när man pluggar. 

Tror ni fattar lite av vad jag menar! Men var hittar jag all denna inspiration!??

Här är lite av en inspirationskälla till mitt rum, en dröm vore om jag kunde få in lite nytt här också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }