- Back on track

nu ör jag på banan igen om man säger så, jag har kommit igång med allt arbete som kommer fortsätta året ut och därefter så får vi se hur det blir. Förhoppningsvis så får jag allt jobb samlat på söndagarna. Så jag har åtminstånne en ledig dag på helgen och kunna gör avad jag vill! Känns hur som helst riktigt bra att vara tillbaka igen. Det var så kul och inspirerande att få se de små liven röra sig på isen. Jag älskar att jobba! 

Resten av dagen är helt fullproppad med saker plugga, övningsköra, fika, läsa böcker osv..

Ha e fortsatt bra dag! 

Adele – Make You Feel My Love (album)
http://www.youtube.com/watch?v=LLoyNxjhTzc&ob=av2n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }