- städning

ingen bloggning igår och allt berodde på städningen. Tidsoptimist som jag är så tänkte jag att om jag rensar ur mitt rum hinner jag både det här det här och det här. Men naturligtvis tog det mig alldeles för lång tid att städa. Jag höll på i sex timmar. Så nu är mitt rum finare än vanligt. Dock så vill jag nu införskaffa nya möbler och nya textiler och ja skaffa mig ett mysigare rum som jag trivs lite bättre i. Jag har en bild i huvudet över hur jag vill att det ska se ut. Och nu hoppas jag bara på att jag har tålamodet att hitta den rätta inredningen.


Jag gillar det har mer lantliga, shabby chik stilen och har gjort det gansak länge. Jag har alltid velat leva som de gjorde förr i tiden för det verkade mycket trevligare och mysigare. Eller leva var väl att ta i men ha det ungefär lika i hemmet. Så jag har tagit insperation från bloggar, hemsidor och affärer.


Jag hoppas bara mamma går med på det här nu så att jag kan sätta igång att inreda mitt rum på mitt sätt!



Nu ska jag återgå till engelska arbetet. Och ikväll får ni bilder från helgen!


Ha det bra så länge.


Lot's of love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }